free amp templates

TILTAKER VED Å UTFØRE FOR Å REDUSERE FORURENSNINGEN AV CORONAVIRUS PÅ VALLE MARINA

ANSATTER

Alle ansatter skal bruke masker og hansker og alltid holde en avstand på minst 1,5 meter. Det vil bli en opplæring i riktig bruk og vedlikehold av masker, hansker og generelt (registrering av denne GyD-opplæringen)

En maksimal kapasitet vil bli implementert i garderoben slik at når ansatter skifter klær, respekteres sikkerhetsavstanden.

Det vil bli gitt nok tid og midler for en riktig håndhygiene med såpe og vann og desinfiseringsløsning.

Uniformene til de ansatte vil vaskes daglig ved en temperatur > 60 °C. Tidligere vasket man bare uniformene til de tekniske, og uniformene til vaske damene i husene deres. For et bedre kontroll vil de begynne å bli vasket alle uniformer på Valle Marina.

San Roque sykehus har COVID -19-testen aktivert.

Ved inngangen til anlegget vil det bli installert en slag "BUE" slik at alle som kommer inn på Valle Marina vil bli kontrollert at de ikke har feber. Hvis en gjest med feber blir oppdaget, tennes det et rødt lys og en alarm vil lyde. Gjesten vil ikke kunne komme inn på Valle Marina og legetjenesten vil bli oppringt.

Eksempel:

Det vil være en desinfiserende matte i resepsjonsinngangen for å desinfisere sålene på skoene og et støtte med automatiske gelhåndautomater ved inngangen.

Hele gulvet på terrassen og fellesarealene vil være merket for menneskelig trafikk og for opprettholde en trygg avstand mellom gjestene.

Eksempel:

RENGJØRING

Det vil bli en kontrol i alle rengjøringsproduktene til leiligheter og andre områder, slik at de overholder helseforskrifter.

Skitne tekstiler fra leiligheter vil bli lagt inn i poser og lukket til de blir behandlet i den externe vaskerietselskapet. Det vil unngå å riste og deponere på gulvet i rommet eller bad.

Alle skitne tekstiler vil bli vasket ved > 60 ºC i den externe vaskerietselskapet.

Hver vaskedamme, når hun er ferdig med å rengjøre hver leilighet, vil hun lukke leiligheten og starter inne den en Ozone-maskin i 15 minutter.

Etter rimelig tid kommer hun inn i leiligheten, fjerner apparatet og plasserer det i den neste leiligheten da hun har renset den, slik at alle leilighetene vil bli sterilisert.

Leiligheter med gjester inne vil ikke bli renset.

Teknisk personell må beskytte seg med beskyttelsesmidler for å reparere brudden inne i leilighetene. Hvis gjesten er inne i leiligheten sin, må gjesten ha på seg en maske mens vedlikeholdspersonalet er inne i leiligheten, for å garantisere en minimum sikkerhetsavstand.

RESEPSJON:

Installasjon av en skjerm for å isolere ansatte fra gjestene/leverandører.

Eksemple:

Hver morgen klokken 08.00, uten ansatte inne i resepsjonen, vil det bli en ozonapparat satt på i 10 minutter, slik at lokalen vil bli "sterilisert".

Resepsjonspersonalet vil bruker sin eget øretelefon (allerede etablert).

Det vil bli etablert en maksimal kapasitet i resepsjonen.

Det vil bli instalert et manuell desinfiserende gel-dispenser.

Hele gulvet vil være merket for menneskelig trafikk og holde sikkerhetsavstanden.

Døren tuil respsjonen vil være lukket slik at en maksimalt gjester kan komme inn samtidig. Hvis det er flere som vil inn, må de stå i kø utenfor med 2 meters avstand mellom hver person. Gulvet vil være merket.

Resepsjonisten vil åpne/stenge døren manuell for hver gjest for å tjene den. Når en forlater resepsjonen, en annen kan komme inn.

Gi kundene et sett med masker og hansker ved ankomst.

I resepsjonen vil det være en slag “boks” med åpningdør med ultrafiolette stråler, slik at alle kortene og dokumentene blir desinfeksert før de håndteres.

Det finnes mulighet til en APP for registrer pass med en mobil.

SNACK-BAR

Før åpningen for frokost, lunsj og middag, når spisesalen er stengt, starter en Ozone-maskin i 15 minutter for å sterilisere restauranten.

Bordene vil ha 2 meters avstand mellom dem.

Menyene til snack baren vil være i en VIRTUELL sistem eller på engangspapir.

Alle ansatte vil ha ansiktsbeskyttelses-skjermer.

Hele gulvet vil være merket for menneskelig trafikk og holde sikkerhetsavstanden.

RESTAURANTEN

Før åpningen for frokost, lunsj og middag, når spisesalen er stengt, starter en Ozone-maskin i 15 minutter for å sterilisere restauranten.

En ansiktsgjenkjenning enhet vil bli installert for å oppdage feber, dette vil tillate oss å ha en "dobbeltsjekk" blant gjestene i tilfelle smitte.

Det vil bli etablert en maksimal kapasitet for å respektere den sosiale sikkerhetsavstanden.

Pauser mellom matstid vil økes for en riktig desinfisering.

Flere plakater som husker håndvask vil bli plassert.

Hele gulvet vil være merket for menneskelig trafikk og holde sikkerhetsavstanden.

Buffetjenesten vil opprettholdes som følger:

Den selve buffeen vil bli dekket med glass skjerm, slik at gjestene kan SE men ikke ta på matten. Kunden påpeker hva han vil og kokken bak buffeten (varmt eller kaldt buffe), med masker og hansker, serverer maten på en tallerken som er lagret i et skap med ultrafiolette stråler, samt bestikk som leveres i en konvolutt med plast.

Alle gjester må ha maske og desinfisere hendene ved inngangen. Det vil bli satt opp en automatisk geledispenser ved inngangen.

Toalettet vil bli sterilisert med ozon, tre ganger om dagen.

Oljen, eddik, etc., må presenteres i en enkelt dose (det er allerede).

KJØKKEN

I kjøkken vil det bli installert en aparat som dispenserer ozon permanente i de menger som er angitt av Helsemindygheter.

Når det gjelder personell og matten, må de være veldig krevende.

Her vil vi trenge hjelp fra GyD, Svein Magnus og Boanva.

De emballerte varene vil bli desinfisert med produkten som Helsemyndigheter tyder på. (Ozon)

TERRASSE OG BASSENG

Det vil bli etablert en maksimal kapasitet for å respektere den sosiale sikkerhetsavstanden.

Det vil bli instalert manuelle desinfiserende gel-dispenser i områdene.

Hele gulvet vil være merket for menneskelig trafikk og holde sikkerhetsavstanden.

Solsenger med en avstand på 2 meter.

Søppelkasser med dobbel indre pose.

FELLESOMRÅDER

Regelmessig rengjøring og desinfisering.

Hele gulvet vil være merket for menneskelig trafikk og holde sikkerhetsavstanden.

HELSESENTER

Det vil bli etablert en maksimal kapasitet for å respektere den sosiale sikkerhetsavstanden.

Det vil bli instalert manuelle desinfiserende gel-dispenser i områdene.

Hele gulvet vil være merket for menneskelig trafikk og holde sikkerhetsavstanden.

Solsenger med en avstand på 2 meter.

Søppelkasser med dobbel indre pose.

Installasjon av en skjerm på PSO kontorer for å isolere ansatte fra pasienter.

TRENINGSROM

Det vil bli etablert en maksimal kapasitet for å respektere den sosiale sikkerhetsavstanden. (Allerede etablert).

Det vil bli instalert manuelle desinfiserende gel-dispenser i områdene.

Hele gulvet vil være merket for menneskelig trafikk og holde sikkerhetsavstanden.

Automatiske kraner. (Allerede etablert).

Søppelbokser med lokk og med pedalåpning og dobbel plastpose.

Regelmessig rengjøring og desinfisering.

Luftig og ventilert rom.

Etter å ha brukt hver maskin mellom gjest, blir den rengjort og desinfisert

TREHUS FOR BARN

Det vil bli etablert en maksimal kapasitet for å respektere den sosiale sikkerhetsavstanden.

Det vil bli instalert manuelle desinfiserende gel-dispenser i områdene.